istanbul logo tasarım firmaları

kurumsal logo tasarımı

Logo nedir? Sözcük valörı olarak asıl kontralığı dilimizde amblem olan, bir aksiyonin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak aksiyonletmenin veya organizasyonun düver olarak yaptığı aksiyoni sembolize edebileceği üzere, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı yürekerik ve anlamlara ehil olur.

Sorusu sorulduğunda kelime valörının haricinde, birçok logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan şahsiyet veya kuruma neyin ve ne aktarıldığı enikonu önemlidir. Vesair taraftan logo dizayn çkızılışmasını yapacak şahsiyet veya kurumun sizi ne anladığı ve logo çkızılışmanızı ne değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, aksiyonletmenizin ve bundan sonraki çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çkızılışması” olacaktır.

Logo yalnızca şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değaksiyontirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik yürekin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş düzı ile faaliyette bulunan şirketler yürekin henüz çok tercih edilebilir. Yegâne bir sektörde etkinlik gösteren aksiyonletmelerin genellikle logoları kesimü oyun eder. Lakin yekten aşkın kesim ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda tayin etmek imkansızdır.

Logo ne aksiyone yarar?
İşletmeler yürekin logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her ne markası olmayan bir pres olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz çağ aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile yanında gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, tamam aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. çıkma halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan gerçekten bellik olmaları üzere imkansızdır.

Bu sebeple aksiyonletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza kip adımlarla devam edebilmek namına “logo dizayn” çkızılışması ile saksılayın.

Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) tabir eder. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca gâh kişilerin bir görünümte teşhisnmasını sağlayan aksiyonaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.

Dümdüz, basitçe anlaşılır, hatırlanması basitçe, olanaklı evetğunca azca nüshada renkten oluşvarlıkıdır. Her çdenktaş baskı ve fason tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde teferruatlar kaybolmamalı, çok kebir ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.

Özgün olmalıdır. Ayrıksı firma evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa münasebet vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kebir dokunca verir.

Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten tasarımcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili bünyeun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin gönülğine yaraşır olmalıdır. Başkaca kurumun kendisini ne teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler olduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.

Logo sadeliğinin cepheısilsile lüzum rengi lüzum şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü çağ üstelik sıkıntısızılda sözıcı olmalıdır.

Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da firma yürekin logo tasarlanacağı çağ o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri üzerine bili sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı çağ simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu bili çok önemlidir.

kurumsal logo tasarımı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.