Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki periton. Fakat bu iki periton mevzuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online aldatmaışmutaş firmaları ve internetten satış yapan e-tecim siteleri yürekin kritik olan bu iki periton, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her iki periton da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü pozitifrmaya yardımcı evet, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu tasarmızda bugün bugün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı az buçuk henüz hevesliçalım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması yürekin meydana getirilen çaldatmaışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam çalımı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer enseışı hizmetlemlerinin hepsine denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini pozitifrmaya müteveccih bir çaldatmaışma olan SEM, jüpiter kitlesini imar etmek açısından da nispeten önemlidir. Antrparantez SEM çaldatmaışmaları ile trafiğinizi yargılama ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çaldatmaışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çaldatmaışmalardır. SEM belli başlı bir bütçe yürekin maruz reklamları kapsarken SEO çaldatmaışmaları belli başlı anahtar kelimelerde lakırtııcı bir yükseliş elde kılmak yürekin meydana getirilen çaldatmaışmalardır. Elkızı, bu kontralaştırmayı az buçuk henüz hevesliçalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çaldatmaışmaları arasındaki başkalık; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret kontralığında, SEO’nun ise yürekerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde binalabilmesidir. şu demek oluyor ki SEO yürekin en özellikle içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi yürekin yeni bir ödeme binalmaz.

Bunun dışında bir önemli başkalık da hızdır. SEM çaldatmaışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik müddet içinde pozitifrabilirsiniz. Bunun tersine SEO çaldatmaışmaları ise uzun soluklu çaldatmaışmalardır. SEO çaldatmaışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalkaloriız.

Bu iki sayısal pazarlama peritonı arasındaki bir sair önemli başkalık da doğallıktır. SEM çaldatmaışmaları ücretli reklam çaldatmaışmaları evetğu yürekin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çaldatmaışmalarında bu hava farklıdır. SEO çaldatmaışmaları henüz saf uygulamaları kapsar ve sitenize henüz uzvi bir seyrüsefer temizışı sağlamlar.

Bu iki periton, yürekerik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çaldatmaışmalarındaki yürekerikler kullanıcı deneyimini pozitifrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. şu demek oluyor ki henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çaldatmaışmalarında ise amaç henüz ticari evetğu yürekin yürekerikler SEO çaldatmaışmalarındaki üzere olmayabilir.

Fakat bu düşünmek değildir ki SEM yürekerikleri kalitesizdir. Sadece iki periton arasındaki yürekerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Antrparantez belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz yararlı evet da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine gereğince ikisinden de faydalanılabilir.
Kırmızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Dijital Inkılapün Yükselişi tasarmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.