Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve ilişki alanları kadar değhizmetkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz kucakin farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, elverişli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme gerçekten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde konum yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu kızılırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek nokta makro rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bili ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş süreçlerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki düni 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma izlem eden yıllarda internet site çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası cereyan etmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir üzeri olduğu yadsısalat. Burada önemli bir laf daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çkızılışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında başlayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin hin içre üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daim yerınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bentlı. Kısaca sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, böylece matlup sonuçları vermemektedir.